18 Mayıs 2012 Cuma

Hediyeler hediyeler hediyeler...

Bir sabah masama geldiğimde gördüğüm bu sevimli patikler karşısında duygulanmamak elimde değildi... Okulumuz öğrencilerimizden ve aynı zamanda part-time çalışan Azime den Çınar'a ilk hediyeleri böyle sevimli bir sürprizle aldım. Okulumuz öğrencilerinden demişken ben bir Yüksekokul'da Öğrenci İşleri'nde çalışıyorum. Öğrencilerin de Çınar'a olan sevgisi beni ayrıca mutlu ediyor.Hepsi daha şimdiden seslerini Çınar'a duyurmaya çalışıyorlar. Bu biricik oğluşumun ilk hediyesiydi.

İkinci özel gün hediyesi Anneler Gününde geldi. Canımdan çok sevdiğim komşum ve aynı zamanda dostum Seda'nın beni ağlatan sürprizi... Anne olma yolundaki ilk adımımda canım dostum hızır gibi yetişip anneler günü hediyesinin anneliğe nasıl güzel duygular eklediğini yaşatması gerçekten harika bir duyguydu. Bunun yanında arayıp,msj atıp anneler günümü kutlayanlar... Ben anneyim ve bu benim hayatımda yaptığım en güzel şey :))




Bu da yine okulumuzun çıtı pıtı öğretim görevlisi Nesli'den sevimli bir hediye. Bahriyeli yarime uygun bahriyeli bebek :)






Son olarak da bu da ben :))


Canım kuzenim ve Duruca Yaşamak Blogunun ev sahibesi Edoşumun hediyesi hastane çıkışını  ve Canım arkadaşım Gözde'nin anneler günü hediyesini fotoğraflayıp en kısa zamanda sizlere sunacağım...

Sevgiyle...

1 yorum:

  1. sağlıkla sevgiyle büyüsün çınar bebek... sağlıklı doumlar dilerim

    bizede bekleriz
    mugeninlistesi.blogspot.com

    YanıtlaSil