18 Mayıs 2012 Cuma

Bir erkek eşine prenses gibi davranıyorsa onu yetiştiren mutlaka bir kraliçedir


Bir yerde okumuştum; "Bir erkek eşine prenses gibi davranıyorsa onu yetiştiren mutlaka bir kraliçedir..." Bu sözü okuduktan sonra ben de o kraliçe olmalıyım diye başladım hazırlıklara. Oğluşuma kıyafet, patik vb. hazırlıklarının yanında en önemlisi onu yetiştirmeyle ilgili hazırlıklar olduğunu düşünerek ilk kitabım "Oğlumu Yetiştiriyorum"u okumaya başladım. Gerçekten de çok faydalı bilgilerin olduğunu düşünüyorum. Ara ara faydalı bulduğum anektotları sizlerle de paylaşacağım. Erkek çocuğu yetiştirmek biraz daha zormuş çevremdekiler öyle söylediler. Bende ahlanıp vahlanmaktansa onu en iyi nasıl yetiştirebilirim ve ilerde eşine, ailesine, yavrusuna nasıl hazırlayabilirim diye kendimi yetiştirmeyle başladım işe.... Prens annelerine mutlu prensesler kazanmaları için tavsiye ediyorum Mine İzgi'nin bu güzel çalışmasını...
Sevgiyle...

4 yorum:

  1. aaa harika bencede söz çok anlamlı

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canımm ben de çok anlamlı buluyorum bu sözü...

    YanıtlaSil
  3. Söz süpermiş gerçekten :)) Çınar da çok tatlı maşallah :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Evet ben de çok beğeniyorum bu sözü, sizin de beğenmenize çok sevindim. Çok teşekkür ederim. Sevgiyle...

    YanıtlaSil